کوروش قاضي مراد

رویدادهای هنرمند

در خلوتگاه هنرمند اتفاق‌های ویژه‌ای روی می‌دهد. اتفاق‌هایی که گاهی مسیر هنری وی را متحول می‌کند. در همین خلوتگاه است که هنرمند به رشد می‌رسد و آثاری خلق می‌شود که چشم بیننده را نوازش می‌دهد. خلوتگاه هنرمند گاه پرتکاپو و پر از لحظه‌های ناب می‌شود، اما گاهی به سکوت می‌نشیند. در میان این لحظات سکوت است که دوباره اندیشه‌ای نو حاصل می‌شود تا دوباره هنرمند را به بزم کاغذ و قلم و جوهر و رنگ و بوم بکشاند. بزمی که قلم در آن به رقص می‌نشیند و با جوشش و رویش کلمات و حروف، موسیقیِ یارِ دیرینه انسان را جاری می‌کند به روی صفحه سفید.
از دل بزم عاشقانه هنرمند با قلم و حروف و بوم، آثاری پدید می‌آید بی‌مانند و تکرار ناپذیر، آثاری که نشان از حال ناب همان لحظات را با خود به همراه دارند. لحظاتی که تا ابد با هنرمند، اثر خلق شده و شاهدان آن باقی خواهد ماند. اما شاهدان این لحظات کیستند؟ هیچکس جز هنرمند.
کوروش قاضی مراد برای به اشتراک گذاری لحظات نابی که بی‌شاهد در خلوتگاه خود رخ داده است، هر چند مدت یکبار نمایشگاه انفرادی آثارش را برگزار می‌کند. ضمن آنکه سالانه در چندین نمایشگاه گروهی نیز شرکت می‌کند.
او قصد دارد در این رویدادها نه تنها آثارش را به نمایش عموم بگذارد، بلکه از لحظات تکرار ناپذیری که در حین پدید آمدن هر اثر بوجود آمده است با هنرمندان و هنر دوستان گفتگو کند و از این گذرگاه بر توشه خود بیافزاید و تلاش کند تا هنر خوشنویسانه اش را پاسداری کند.
رویدادهای خوشنویسی کوروش قاضی مراد، در ایران و خارج از کشور، محلی است برای دیدار دوباره هنردوستان، به‌ویژه اهالی خط و خوشنویسی. این مکان محلی است که علاقمندان به این هنر می‌توانند دیداری تازه کرده و زمانی را در میان آثار سپری کنند.
حال که در این بخش پا گذاشته‌اید می‌توانید رویدادهای پیشین کوروش قاضی مراد را دنبال کنید و از نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی خط وی که در گذشته برگزار شده است اطلاع کسب کنید. مهمتر از آن، می‌توانید از نمایشگاه‌های آتی وی با خبر شده و با آن‌ها همراه شوید. آنچه که برای کوروش قاضی مراد اهمیت فراوان دارد تعامل با شماست. پس چنانچه از نمایشگاه‌های وی بازدید کرده‌اید حتماً دیدگاه خود را در صفحه ویژه همان نمایشگاه به اشتراک بگذارید.
همچنین اگر دوست دارید این هنرمند نمایشگاه خود را به شهر محل اقامت شما بیاورد، حتما پیشنهاد خود را در بخش تماس با ما در میان بگذارید. نمایشگاه‌های کوروش قاضی مراد تا کنون در شهرهای مختلف ایران و جهان برگزار شده است و می‌تواند این بار به شهر شما بیاید.
تازه‌ترین خبرها از نمایشگاه‌ها و برنامه‌های آتی وی را از همین صفحه دنبال کنید.

سجاد موسوی
مدیر ارتباطات

Exit mobile version